Payroll: Dottie HR
For deg som ikke har tid til all admin
Dottie HR er en skyløsning som hjelper deg å håndtere dine ansatte i hverdagen. Hold styr på ansatte, ferie, lønn, avtaler og alt som skal til for å bli en fantastisk arbeidsgiver!

Payroll: Dottie HR
Hva får du med Dottie HR?
HR og lønn er tett knyttet sammen, og fra et systemperspektiv skal dette være to løsninger som komplimenterer hverandre og snakker sammen. Ved å benytte Payroll får du et HR-system som er tett integrert med lønnssystemet ditt.
Dottie HR er et strategisk verktøy. Løsningen sørger for å ivareta strenge krav til personvern og sikkerhet i bedriften. HRM-løsningen har også dashboard som hjelper deg å vurdere bedriftens utvikling på områder som alders- og kjønnsfordeling.
Automatisering og smarte løsninger sørger for at HR-ansvarlige alltid har full kontroll over alt fra ferieplanlegging og fraværsregistrering til on- og offboarding av ansatte. Fordi det er en skyløsning, kan du også koble til- og bruke skybaserte apper, noe som er en forventning blant bedriftens ansatte i dag.
Dottie HR er et strategisk verktøy. Løsningen sørger for å ivareta strenge krav til personvern og sikkerhet i bedriften. HRM-løsningen har også dashboard som hjelper deg å vurdere bedriftens utvikling på områder som alders- og kjønnsfordeling.
Automatisering og smarte løsninger sørger for at HR-ansvarlige alltid har full kontroll over alt fra ferieplanlegging og fraværsregistrering til on- og offboarding av ansatte. Fordi det er en skyløsning, kan du også koble til- og bruke skybaserte apper, noe som er en forventning blant bedriftens ansatte i dag.

Payroll: Dottie HR
Funksjoner
Du får innsikt som lar deg se bedriftens utvikling over tid ved å følge med på statistikk og trender. Du kan se og hente ut grafer og oversikter til ditt verdifulle HR-arbeid. Det innebærer innblikk i alders- og kjønnsfordeling, vekst i antall medarbeidere, og statistikk ned på avdelingsnivå.
Du slipper å bekymre deg for hvordan dataen din blir behandlet. All data blir lagret i Norge. All informasjon får backup, og informasjonen i ditt system ligger helt separert fra andres.
GDPR blir enklere. Full portabilitet gjør det enkelt å ta med seg informasjonen sin. Dottie HR har også slette-policy med automatikk ved slutt. On- og offboarding av ansatte går mer sømløst. De ansvarlige får tildelt roller, tidsfrister, og relevante påminnelser automatisk i systemet. Du kan lage skreddersydde sjekklister for onboarding. Hvert steg har sine egne ansvarlige og tidsfrister og du får påminnelser når tidsfrist nærmer seg.
GDPR blir enklere. Full portabilitet gjør det enkelt å ta med seg informasjonen sin. Dottie HR har også slette-policy med automatikk ved slutt. On- og offboarding av ansatte går mer sømløst. De ansvarlige får tildelt roller, tidsfrister, og relevante påminnelser automatisk i systemet. Du kan lage skreddersydde sjekklister for onboarding. Hvert steg har sine egne ansvarlige og tidsfrister og du får påminnelser når tidsfrist nærmer seg.

Payroll: Dottie HR
Hvorfor skal løsningen inn i Payroll?
Dottie HR er en HR-løsning for deg som ikke har tid til alle de uendelige administrative oppgavene som må gjøres. Det er en skyløsning i lønnssystemet Payroll for HR i små og mellomstore bedrifter.
Data overføres automatisk mellom Dottie HR og Payroll slik at du ikke trenger å legge inn samme informasjon flere steder.
Ved å ta i bruk Payroll, Dottie HR og andre funksjoner, kan bedriftens ansatte og ledere involveres i enda flere HR- og lønnsrelaterte oppgaver. I tillegg til HR-systemet, har du mulighet til å la ansatte føre timer, reiser og utlegg, samt se lønnsslippen sin – alt med én og samme pålogging i én meny hvor all informasjon finnes. Ikke minst, får du samlet systemene dine slik at du kan få support og hjelp på ett sted.
Ved å ta i bruk Payroll, Dottie HR og andre funksjoner, kan bedriftens ansatte og ledere involveres i enda flere HR- og lønnsrelaterte oppgaver. I tillegg til HR-systemet, har du mulighet til å la ansatte føre timer, reiser og utlegg, samt se lønnsslippen sin – alt med én og samme pålogging i én meny hvor all informasjon finnes. Ikke minst, får du samlet systemene dine slik at du kan få support og hjelp på ett sted.