Familien Fevang har lange tradisjoner med produksjon og salg av matvarer. I 2006 gikk de over til å satse på eiendom. Fevang eier, utvikler og leier ut næringseiendommer i Drammen og omegn. Deres mål er at leietakere skal trives og til enhver tid ha fasiliteter som dekker deres behov.
Fevang har et langt kundeforhold med Abacus, et samarbeid som startet i 2010. De er i dag en totalkunde, hvor Abacus leverer tjenester på nettverk, Microsoft 365, og klienter. Og nå også møterom.
Ønsket en moderne og funksjonell møteromsløsning
Fevang har nylig flyttet inn i flotte lokaler i Erik Børresens Allé 9. I forbindelse med flyttingen var det ønskelig med nye møteromsløsninger. Disse skulle være funksjonelle og moderne, slik at det sto i stil med resten av virksomheten. Abacus IT leverte en komplett møteromsløsning med utstyr av høy kvalitet, lang garanti og «swap» avtale. I følge Daglig Leder hos Fevang, Ole Andreas Fevang , spilte også Covid en rolle her: «Det siste året med pandemi har ført til økt møtevirksomhet og dermed satt fokus på møterom. Vi hadde samtidig eldre møteromsutstyr vi ønsket å bytte ut», forteller han.
For Fevang er det viktig å ha en IT-partner som følger dem opp: «Vi er opptatt av å ha én leverandør av programvare, og gode, moderne løsninger som fungerer til enhver tid. Det er også helt nødvendig å ha god tilgang til support. Det å ha en egen kundekontakt som følger oss igjennom endringer og som kan respondere på tilbakemeldinger er viktig for oss», avslutter Ole Andreas Fevang.
Ta kontakt med oss dersom du ønsker å vite mer om våre møteromsløsninger!