For å gi en brukerstøtte tilgang til ditt Visma.net miljø, går du til Admin | Brukerstøtte | Brukerstøtte, kontakter | Partner support
I feltet Navn kan du søke etter navnet på konsulenten som skal bistå deg i saken. E-epostadressen til konsulenten du søker opp vil også vises, slik at du kan forsikre deg om at det er en ansatt i Abacus IT som får tilgang. Eposten skal alltid inneholde @abacus-it.no
Klikk i feltet under Tilgangstype (på linjen med supportkonsulenten). Tilgangstypen support vil da dukke opp. Det tildeles automatisk en sluttdato, overstyr til datoen slik du ønsker. Sett den gjerne en uke frem i tid slik at vi har tilstrekkelig tid til å løse saken.
Klikk Lagre (nederst til høyre)
Gi beskjed på supportsaken av du har gitt konsulenten tilgang til Visma.net.
Merk! Når til-dato for tilgangen har passert, vil supportkonsulenten miste tilgangen til firmaet automatisk. Du kan også når som helst fjerne tilgangen om du ønsker ved å gå til samme menyvalg, søke opp konulenten og klikke i feltet Tilgangstype slik at rollen «support» fjernes.