Hvordan gi Abacus IT support tilgang til ditt Visma.net miljø i en begrenset periode

I noen tilfeller har vi behov for tilgang til ditt Visma.net miljø for å hjelpe deg med å løse en supportsak eller gjøre et oppdrag. Da kan du gi en konsulent hos oss tilgang i en begrenset periode. Når tilgangen utløper, mister konsulenten automatisk tilgang til ditt Visma.net miljø. På den måten slipper du å fjerne tilgangen når saken er løst og du kan forsikre deg om at det kun er de du ønsker som har tilgang til ditt Visma.net miljø.

For å gi en brukerstøtte tilgang til ditt Visma.net miljø, går du til Admin | Brukerstøtte | Brukerstøtte, kontakter | Partner support

I feltet Navn kan du søke etter navnet på konsulenten som skal bistå deg i saken. E-epostadressen til konsulenten du søker opp vil også vises, slik at du kan forsikre deg om at det er en ansatt i Abacus IT som får tilgang. Eposten skal alltid inneholde @abacus-it.no

Klikk i feltet under Tilgangstype (på linjen med supportkonsulenten). Tilgangstypen support vil da dukke opp. Det tildeles automatisk en sluttdato, overstyr til datoen slik du ønsker. Sett den gjerne en uke frem i tid slik at vi har tilstrekkelig tid til å løse saken.

Klikk Lagre (nederst til høyre)

Gi beskjed på supportsaken av du har gitt konsulenten tilgang til Visma.net.

Merk! Når til-dato for tilgangen har passert, vil supportkonsulenten miste tilgangen til firmaet automatisk. Du kan også når som helst fjerne tilgangen om du ønsker ved å gå til samme menyvalg, søke opp konulenten og klikke i feltet Tilgangstype slik at rollen «support» fjernes.

Få siste nytt fra bransjen

Abonner på vårt nyhetsbrev og få ukentlige oppdateringer med aktuelle nyhetssaker.

Del dette innlegget

Påmelding nyhetsbrev

Meld deg gjerne på nyhetsbrevlisten, så lover vi å holde deg oppdatert.

Book demo

Vi tar en gjennomgang for å vise deg hvordan tjenesten fungerer.

Vi benytter informasjonskapsler (cookies) til forbedring av brukeropplevelse, analyse og markedsføring som forklart i Personvern.