Severa

Alt i én løsning   

Ha full kontroll på prosjektene - fra salg til fakturering! Severa fra Visma gir deg alt i én løsning: Prosjektstyring, ressursallokering, timeregistrering og fakturering. 

Severa

Jobb hvor og når det passer deg

Systemet gir deg full kontroll på alle faser av prosjektet. Det er et oversiktlig skybasert prosjektstyringsverktøy, tilpasset web, mobil og nettbrett. Det er en komplett løsning som sparer deg og dine kolleger for tid, og gir full oversikt og kontroll på ressurser, tidsbruk og økonomi.

Priseksempler

*Prisene avhenger av antall brukere. Lavere pris ved flere brukere. Eks. 50 brukere på Enterprise blir kun kr. 459,60 per bruker. Max. 25 brukere på Basic. Ta kontakt med oss dersom du har spørsmål om priser.

Basic
303,-*
Per bruker med 25 brukere pr. mnd.

5GB lagring

Implementering
fra 30 000,-

CRM & salg

Prosjektledelse

Timeføring

Fakturering

Kalender og salgsaktiviteter

Mobile App

Rapportering

Rest API

Google Autentisering

Organisasjonshierarki

Premium
394,40*
Per bruker med 25 brukere pr. mnd.

10GB lagring

      Implementering        fra 45 000,-

Samme som Basic, pluss:

Tilbud

Timebalanse

Reiserefusjon

Scanner for utlegg og regninger

Oppgavehåndtering

Ressursallokering

Kalender sync

Google Drive sync

Samarbeidsmodul

Avansert rapportering

Enterprise
563,20*
Per bruker med 25 brukere pr. mnd.

20GB lagring

      Implementering        fra 45 000,-

Samme som Premium, pluss:

Gjenkjennelse av inntekt

Hendelseslogg

Valuta

Utvidet prishåndtering

Single sign-on

Avansert sikkerhetshåndtering

Severa

Hvem passer det for?

Det er din bedrifts behov og krav som er avgjørende for om løsningen passer eller ikke. Vi anbefaler derfor en prat med en av våre rådgivere for å avdekke hva som passer for deg. Men som hovedregel sier vi at dette systemet passer for alle bedrifter som lever av timer, kreative bransjer, teknologibedrifter, konsulent- og kunnskapsbaserte bedrifter. Løsningen er mindre egnet for entreprenørbedrifter og enkelte bedrifter innen bygg- og anlegg.

Demo av Severa

Nysgjerrig på om dette kan være noe for deg? Ta en titt på denne demoen, så får du nærmere innblikk i hvordan Severa kan hjelpe deg med holde oversikt over dine prosjekter.
Severa

Integrasjoner og API

Systemet er designet for en sømløs samhandling med Visma.net ERP, Business NXT, Visma Business og Visma Global. I tillegg er det også integrerbart med Visma Lønn. Du kan sette opp kalenderintegrasjon med Exchange, Office og Google. Det har et åpent API og du har derfor alle muligheter til å bygge nye integrasjoner om ønskelig.
Kundehistorie

- Det er veldig lettvint

ACOS fikk god kontroll på prosjektene med Severa. Les kundehistorien ved å trykke på knappen under!

Integrasjonseksempel: Severa mot PowerOffice Go

Integrasjonen til PowerOffice Go er sømløs. Den overfører alle relevante grunndata én vei – fra Severa til PowerOffice Go. I tillegg til standard grunndata overfører vi ordregrunnlag som skal faktureres/krediteres kunde, som f.eks. timer, tjenester, produkter, reiser og utlegg. Inngående billag som bokføres på prosjekter i POG, overføres som kostnad til prosjektet i Severa.

Servera er master på alle grunndata. Det som overføres er:

  • Kunder med adresser og kontaktpersoner
  • Prosjekter med prosjektnummer, prosjektnavn og prosjektleder
  • Avdelinger
  • Produkter (timer, tjenester, reiser og utlegg)
  • Ansatte/medarbeidere
  • Oppdatering av fakturanummer og betalingsstatus fra POG. POG er master på fakturanummer

Følgende prosesser er støttet:

  • Salg/CRM
  • Prosjektadministrasjon m/ ressursallokering, milepæler, oppgaver, aktiviteter og mye mer
  • Timeregistrering med enkelt brukergrensesnitt. Støtte for app (IOS og Android)
  • Overføring av kostnad (bokførte billag) til prosjekter i POG
  • Fakturering med overføring av ordre- og fakturagrunnlag til PowerOffice Go
  • Samlefakturering av flere prosjekter til samme kunde
  • Rapportering og analyse

Faktura sendes ut fra PowerOffice Go. Oppdatering av betalingsstatus fra PowerOffice Go til Severa gjør at man har full kontroll på all fakturering til sine kunder. Rapportering på prosjekter, avdeling, virksomhetsområder og mye mer, har man tilgjengelig i Severa.

PowerOffice Go sammen med Severa, gir din bedrift full kontroll på alle prosesser og fremdrift i prosjekter. All informasjon på ett sted for alle brukere.

Integrasjonen er laget av Abacus IT og vedlikeholdes kontinuerlig sammen med våre kunder og partnere.

Book demo

Vi tar en gjennomgang for å vise deg hvordan tjenesten fungerer.

Påmelding nyhetsbrev

Meld deg gjerne på nyhetsbrevlisten, så lover vi å holde deg oppdatert.

Vi benytter informasjonskapsler (cookies) til forbedring av brukeropplevelse, analyse og markedsføring som forklart i Personvern.