Unimicro

Sømløst arbeid   

Unimicro er designet for å gjøre dine forretningsprosesser enklere og effektivisere din bedrift sine oppgaver. Regnskap, salg, lønn, timer og logistikk. 

Priser

Selskap
fra kr.
205,-
pr. selskap/mnd
Komplett
fra kr.
1190,-
pr. bruker/mnd
Lønn
fra kr.
560,-
pr. bruker/mnd
Regnskap
fra kr.
492,-
pr. bruker/mnd
Time
fra kr.
347,-
pr. bruker/mnd
Salg
fra kr.
292,-
pr. bruker/mnd
Unimicro

Unimicro på mobil

Siden det er forskjell på hvordan en opererer på en webside og på en mobil har vi utviklet en helt egen app som er skreddersydd for mobil. Fordelen med egne apper kontra det å kjøre systemet i nettleseren, er først og fremst at man utnytter maskinvaren i enheten bedre. Appene kjører ofte raskere og brukerterskelen er ofte lavere på apper enn i et webgrensesnitt. Den siste tiden har vi oppdatert grensesnittet til systemet på web.

Nå er også appen klar i ny drakt. Med fokus på raske arbeidsoppgaver og lett tilgang til nøkkelinformasjon anbefaler vi deg som UM-bruker å laste den ned i dag. Gevinsten av dette er at du som bruker kan raskere godkjenne inngående fakturaer, ta bilde av kvitteringer, opprette ordrer og registrere timer – samt følge med på flyten i systemet.
Unimicro

Regnskap

Effektiv bilagsføring i skyen, med egen bankmodul og klientoverbygg. Fakturamottaket kan tolke, kontere, tildele og bokføre – automatisk. Full oversikt over økonomien direkte fra startbildet.

Du velger selv hvilken informasjon du ønsker å vise på dashbordet. Tilpass skjermen slik du ønsker med den informasjonen du trenger. Du kan også få fakturaene dine rett i innboksen din. La systemet tolke, tildele og kontere fakturaen. Basert på maskinlæring håndterer systemet forslag på kontering av kostnaden slik at det blir enklere for deg. Dermed er du sikret en rask og god håndtering av dine regninger. Manuelt eller automatisk. Valget er ditt!
Unimicro

Salg

I dette systemet er opprettelse av tilbud, overføring av ordre og utsending av faktura designet for brukeren. Salg har aldri vært så enkelt.

Ha alltid oppdaterte nøkkeltall på fremsiden. På den måten får du raskt oversikt over omsetningen, ubetalte fakturaer og ordrereserve. Du tilpasser startbildet slik du selv ønsker.
Med et raskt og effektivt salgsbilde går det som en lek å registrere nysalg. Slå opp kunden, enten internt eller via 1880. Legg på produkter, antall, pris og rabatt. Trykk på lagre og send. Systemet tar seg av resten.
Du lar også systemet selv finne ut hvordan kunden enklest kan motta fakturaen din. Trykk på send-knappen når du lagrer, så sender Unimicro fakturaen til kunden basert på hvilken informasjon som ligger på kunden.
Unimicro

Lønn

Nå kan du kjøre lønn direkte fra skyen, hvor som helst, når som helst. Opprett nye ansatte, generer a-melding, send inn og hent tilbakemelding.

Systemet passer på at du har all grunndata på plass før du kjører lønn. Siden systemet rapporterer via A-meldingen sier Unimicro fra om du mangler viktig info, som bankkonto, skattekort og annet. Når dette er på plass kan du enkelt avregne, bokføre og utbetale lønn i systemet. Ellers rapporterer systemet ansattes inntekt, arbeidsforhold, skatt og arbeidsgiveravgift. Alt unnagjort på tre klikk.

Unimicro er fullstappet med integrasjoner fra tredjepart slik at du kan bruke dine eksisterende systemer og samle inn data til UM. Med for eksempel TravelText kan du registrere reiseregninger og utlegg som en får refundert via lønnsmodulen.
Unimicro

Time

Få kontroll på timene. Før timer fra desktop, nettbrett eller mobil. Opprett stillingsmaler, legg inn personer, timearter og overfør timer direkte til lønn og ordre.

Har du mange like dager? Da kan du bruke time-maler som fyller ut dagen for deg. Få rask oversikt over fleksisaldo, ferie og statistikk. Timer du registrerer i timemodulen kan overføres til salg, enten til kunde, en spesifikk ordre eller prosjekt. På denne måten unngår du svinn i timer - og du får betalt for det du skal ha betalt for.
Unimicro

Logistikk

Kom enkelt og raskt i gang med Avare Logistikk. Dette er en komplett lager- og logistikkløsning som er en del av Unimicro og Soft Rig sitt skybaserte økonomisystem. Avare løser innkjøp, leveranse og lager.
Unimicro

Webinar (16 min)

Vi går raskt igjennom Unimicro. I webinaret er vi også innom logistikkmodulen Avare.
Unimicro

Unimicro på 1 minutt

Enkelt, oversiktlig og effektivt system som forbedrer din hverdag!

Integrasjonseksempel: Unimicro mot Severa

Grunndata/transaksjoner – Master

Kunder m/adresser og kontaktpersoner – Severa

Prosjekter – Severa

Artikler/produkter/tjenester – Unimicro

Avdeling – Severa

Fakturanummer – Unimicro

Følgende hovedprosesser er støttet:

  • Salg/CRM 
  • Prosjektadministrasjon m/ ressursallokering  
  • Timeregistrering med støtte for app (IOS og Android) 
  • Overføring av tilbudsrader (kalkyle) fra Severa til Unimicro for innkjøp/plukk på prosjekter 
  • Overføring av kostnad (bokførte billag) fra Unimicro til prosjekter i Severa 
  • Overføring av kostnader til plukk fra eget lager i Unimicro til Severa (Krever Avare)  
  • Fakturering med overføring av ordre- fakturagrunnlag til Unimicro
  • Rapportering og analyse 

Faktura sendes ut fra Unimicro. Fortløpende oppdatering av betalingsstatus fra Unimicro til Severa, gjør at man har full kontroll på all fakturering til sine kunder. Rapportering på prosjekter, avdeling, virksomhetsområder og mye mer, har man tilgjengelig i Severa.  

Unimicro sammen med Severa, gir din bedrift full kontroll på alle prosesser og fremdrift i prosjekter. All informasjon på ett sted for alle brukere.  

Integrasjonen er laget av Abacus IT og vedlikeholdes kontinuerlig i samarbeid med våre kunder og partnere. 

20 fordeler med skybasert regnskapsføring

Påmelding nyhetsbrev

Meld deg gjerne på nyhetsbrevlisten, så lover vi å holde deg oppdatert.

Book demo

Vi tar en gjennomgang for å vise deg hvordan tjenesten fungerer.

Vi benytter informasjonskapsler (cookies) til forbedring av brukeropplevelse, analyse og markedsføring som forklart i Personvern.