Visma Business

Kraftig og funksjonsrikt   

Ønsker du et kraftig, funksjonsrikt og fleksibelt økonomi- og logistikksystem? Visma Business er landets mest brukte ERP-system! 

Visma Business

Effektiv forretningsdrift

Visma Business er et kraftig, funksjonsrikt og fleksibelt økonomi- og logistikksystem for mellomstore og store virksomheter. Systemet danner grunnlaget for effektiv forretningsdrift og verdiskapning. Det kombinerer den nyeste databaseteknologi og Windows brukergrensesnitt, noe som betyr et nesten ubegrenset samspill med systemene du allerede har.
Visma Business

Sømløst regnskap

Visma Business kan integreres med Visma sine løsninger for: Rapportering og analyse, Salgs- og markedsstøtte, Elektronisk dokumenthåndtering, Prosjektstyring og timeregistrering på web, Nettbutikk, Lønn, reiseregninger og utlegg, Kasseløsning, Elektronisk faktura, Flere ulike bransjeløsninger, Helautomatisk innfordring
Visma Business

Tilpasses brukeren

Systemet har godt gjennomprøvde rutiner og dekker alle de vanligste økonomiprosessene i bedriften din. Det er enkelt å tilpasse systemet etter dine brukeres behov. Gjentagende oppgaver kan automatiseres, slik at dere sparer tid. Skjermbilder og behandlingsregler kan settes opp i henhold til den enkeltes medarbeiderens ønsker og arbeidsoppgaver. Visma Business har et velutviklet administrasjonsverktøy og egner seg spesielt for store driftsmiljøer og regnskapsbyråer. Systemet er det mest brukte ERP-systemet i Norge, og kundetilfredsheten er 90%.
Visma Business

Bankintegrasjon, purring og inkasso

Å ha et system som passer på når og hvilke kunder som skal purres eller sendes til inkasso, vil spare deg for mye tid og manuelle feil. Å automatisere innfordringen gir en rekke fordeler i form av bedre kontroll, oversikt og pengene raskere inn. Visma.net AutoCollect er her for å hjelpe deg!

Du har også muligheten til å sette bort betalingsformidlingen, slik at dine banktransaksjoner automatisert og du får bedre tid til andre ting. Visma.net AutoPay gjør hele prosessen enklere for deg og din bedrift!

Journalintegrasjon til Severa

Med Abacus journalimport fra Severa til Visma Business håndterer man hele fakturaprosessen selv direkte i Severa. Alle utgående fakturaer med eventuelle PDF-vedlegg, arbeidstimeanalyser og lignende  sendes direkte fra Severa via Autoinvoice.

Integrasjonen importerer alle sendte fakturaer med vedlegg til Visma Business som en bunt. Prosessene med oppdateringer i Visma Business kan automatiseres etter kundens ønske.

Eksempel på fakturaflyt med Abacus journal-integrasjon (AI = AutoInvoice):
Feil i AI –> Utkast –> Overfør AI –> Sendt –> Oppdatert i VB (åpne poster) –> Betalt

Fordeler med løsningen:
•  Den forenkler faktureringsprosessen for både kunde og byrå
•  Kunden håndterer hele faktureringsprosessen selv, uten å måtte være avhengig av byråets fakturarutiner for å få sendt faktura til sin kunde
•  Import og behandlingsprosessen av faktura er automatisert og krever ingen manuelle operasjoner fra verken kunde eller byrå
•  Det er støtte for vedlegg på faktura ved utsendelse direkte til Autoinvoice
•  Kopi av PDF-faktura med vedlegg overføres sammen med journalimport til Visma Business
•  Alle fakturastatuser i Severa oppdateres automatisk
•  Abacus IT lager og kompilerer opp nye versjoner i takt med Visma sine versjoner av Visma Business

Integrasjonen er laget av Abacus IT og vedlikeholdes kontinuerlig sammen med våre kunder og partnere.

Pakker og priser

Finans
4273,-
per måned

1 bruker og  1 firma
inkludert

Ekstra bruker/mnd: 592,-

Ekstra firma/mnd: 292,-

Fakturering

Elektronisk utgående fakturahåndtering

Automatisert purring og inkasso (AutoInvoice)

Rapportering

Integrasjonsgrensesnitt (API)

Brukertilpasning av skjermbilder

Regnskap og reskontro

Elektronisk inngående fakturahåndtering (EHF)

Elektronisk fakturaflyt, godkjenning og arkiv

Bankintegrasjon (AutoPay)

Logistikk
3566,-
per måned

1 bruker 1 firma
inkludert

Ekstra bruker/mnd: 592.-

Ekstra firma/mnd: 292,-

Fakturering

Elektronisk utgående fakturahåndtering

Automatisert purring og inkasso (AutoInvoice)

Rapportering

Integrasjonsgrensesnitt (API)

Brukertilpasning av skjermbilder

Avansert Logistikk

Påmelding nyhetsbrev

Meld deg gjerne på nyhetsbrevlisten, så lover vi å holde deg oppdatert.

Book demo

Vi tar en gjennomgang for å vise deg hvordan tjenesten fungerer.

Vi benytter informasjonskapsler (cookies) til forbedring av brukeropplevelse, analyse og markedsføring som forklart i Personvern.